Servicii publice performante prin management de calitate

Date despre proiect

Sursa de finantare

  • PODCA
  • AXA 2 Servicii publice
  • 2.2 Eficientizarea serviciilor
  • Op 2.2.2. Introducerea si mentinerea in functiune a sistemelor de management, inclusiv ISO si EMAS

Valoare proiect

  • Valoare totala: 226.280,00 lei
  • Valoare nerambursabila: 219.991,00 lei

Detalii despre proiect

Obiectiv

Scop: Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor publice pentru cetatenii din comuna Liesti 

- dezvoltarea si consolidarea capacitatii administrative a comunei Liesti, jud. Galati

- introducerea (proiectarea, implementarea si certificarea conformitatii) sistemului de management al calitatii conform standardului SR EN ISO 9001:2008 in cadrul aparatului administrativ Liesti, jud. Galati

 

Locul si durata implementarii

  • Regiunea SE
  • 14 luni
  • Data inceperii implementarii contractului: 04 august 2010
  • Data finalizarii proiectului: 03 octombrie 2011
  • Proiect finalizat

Rezultate

o documentatie SMC – manualul calitatii, procese de management, procese principale si procese suportși un SR EN ISO 9001:2008;

un certificat de stabilire a conformitatii SMC cu cerintele SR EN ISO 9001:2008;

49de angajati ai Unitații Administrativ Teritoriale  Liesti instruiti;               

1 copiator, 1 videoproiector cu ecran, 1 aparat de indosariat, 1 aparat de laminat, 10 calculatoare, 2 imprimante multifunctionale;

 1 banner, 4 comunicate de presa, 20 postere, 20 de afise A4, 200 de pliante de prezentare a proiectului, 100 pliante de prezentarea a SR EN ISO 9001 intr-o institutie publica, 50 de pliante pentru prezentarea cursurilor prinse in cadrul proiectului, 50 de mape de lucru, 50 de pix-uri personalizate, 50 de etichete autocolante ;

un soft specializat în domeniul registrului agricol si urbanism-cadastru și un soft specializat in domeniul asistentei sociale – Alocatii pentru copii;

abonament pentru o perioada de 12 luni la revista ,,CALITATEA – ACCES LA SUCCES”, precum si achizitia revistei “MANAGEMENTUL INSTITUTIILOR PUBLICE”,  al caror scop principal a fost promovarea calitatii în cadrul Primariei comunei Liesti, judetul Galati;

7 licente Widows 7 professional si 7 licente Office standard 2010;

un raport de audit finaciar pentru verificarea corectitudinii cheltuielilor realizate prin proiect.

Despre beneficiar

UAT Liesti

Autoritate publica

administratie publica locala

Parteneri

Comunicate

Date contact

Manager de proiect: Iulian Bot

0236821020