Valea Ozanei ... mit si legenda

Date despre proiect

Sursa de finantare

  • POR
  • AXA 5 Turism
  • 5.3 Promovarea turismului
  • Op 5.3.c Dezvoltarea si consolidarea turismului intern prin sprijinirea promovarii produselor specifice si a activitatilor de marketing specifice

Valoare proiect

  • Valoare totala: 592.314,50 lei
  • Valoare nerambursabila: 442.773,80 lei

Detalii despre proiect

Obiectiv

Obiectivul general al proiectului la constituit promovarea produselor turistice din arealul Tîrgu Neamţ în vederea creşterii atractivităţii turistice la nivel naţional şi internaţional.

Obiectivul specific al proiectului este Creşterea numărului de turişti în arealul Tîrgu Neamţ pe perioada de implementare a proiectului cu 22% faţă de valorile prognozate în varianta fără proiect.

Locul si durata implementarii

  • Regiunea NE
  • 22 luni
  • Data depunerii cererii de finantare: 09 ianuarie 2009
  • Data semnarii contractului: 22 noiembrie 2010
  • Data inceperii implementarii contractului: 23 noiembrie 2010
  • Data finalizarii proiectului: 22 septembrie 2012
  • Proiect finalizat

Rezultate

Indicatori de realizare ai proiectului:

  • 1 unitate de implementare constituită, 5 membri UIP;
  • O siglă / logo a arealului turistic Tîrgu Neamţ – Tîrgu Neamţ Cetatea amintirilor sacre;
  • Un Ghid turistic de promovare, în format electronic, editabil; 1000 Ghiduri turistice în format fizic, color, bilingv (română şi engleză), 5 versiuni electronice editabile ale Ghidului, în limbile: română, engleză, germană, franceză şi italiană;
  • 1000 hărţi turistice în format fizic, 5 versiuni electronice ale hărţii, în limbile: română, engleză, germană, franceză şi italiană;
  • 2 bannere verticale de tip roll-up, 1 banner orizontal de interior;
  • 3000 pliante (1000 buc turism cultural, 1000 buc. turism cultural-istoric, 1000 buc. turism cultural-religios);
  • 1 film de prezentare a arealului turistic Tîrgu Neamţ; 1000 DVD-uri ce conţin filmul de prezentare;
  • 575 de seturi de materiale de promovare transmise prin poştă/oferite personal;
  • 425 de seturi de materiale de promovare oferite personal;
  • 1 portal de promovare a arealului turistic Tîrgu Neamţ, în limbile română, engleză, germană, franceză şi italiană, www.viziteazatirguneamt.ro;
  • insert publicitar în cadrul unei reviste de turism (într-un tiral de 10.000 exemplare);
  • 1 participare la Târgul de Turism al României organizat în perioada 15-18 martie 2012;
  • 1 studiu de evaluarea a impactului campaniei de promovare din cadrul proiectului;
  • 200 de pliante de informare;
  • 100 de afişe de informare;
  • 2 bannere orizontale stradale;
  • 50 mape de prezentare (ce conţin câte un pix personalizat şi o scurtă descriere a proiectului);
  • 2 panouri de informare;
  • 1 conferinţă de presă;
  • 3 inserţii ziar judeţean (din care un comunicat de presă de lansare a proiectului şi un comunicat de presă de finalizare a proiectului);
  • 6 rapoarte de audit.

Despre beneficiar

Unitatea administrativ teritoriala Orasul Tirgu Neamt

Autoritate publica

Administratie publica locala

Comunicate

Date contact

Manager proiect

Amihailesei Constantin Daniel

Telefon 0233-790245, int 132

Fax 0233-790508

E-mail: programe@primariatgneamt.ro